Zaprojektowanie, budowa i wdrożenie "Systemu Wczesnego Ostrzegania, Alarmowania i Informowania 2.0" wraz ze sprzętową infrastrukturą serwerową oraz z usługą utrzymania przez okres 5 lat

  • Numer postępowania AL-ZP.272-34/20/ZP/DK.
  • Typ postępowania Postępowanie PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Dialog konkurencyjny

    Uwagi

    Składanie wniosków / ofert w postępowaniach odbywa się w formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    Postępowanie unieważnione

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Data składania wniosków/ofert:
    2021-01-29 10:00  - Postępowanie unieważnione
    Data otwarcia ofert :
    2021-01-29 10:30  - Postępowanie unieważnione
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2020-12-28
    Termin zakończenia postępowania:
    2022-01-10
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2020-12-28 09:32 -
    icon KLAUZULA INFORMACYJNA_RODO.pdf 2020-12-28 09:32 0.21 MB
    icon Załącznik nr 6 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.docx 2020-12-28 09:32 1.94 MB
    icon Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące udostępnienia zasobów.docx 2020-12-28 09:32 1.93 MB
    icon Załacznik nr 4 - Wykaz osób na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowania oraz do oceny w kryteriach selekcji.docx 2020-12-28 09:32 1.94 MB
    icon Załącznik nr 3 - Wykaz usług na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz do oceny w kryteriach selekcji.docx 2020-12-28 09:32 1.94 MB
    icon Załącznik nr 2 - Opis potrzeb i wymagań.docx 2020-12-28 09:32 0.13 MB
    icon Załącznik nr 1 - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.docx 2020-12-28 09:32 1.94 MB
    icon Instrukcja w postępowaniu.pdf 2020-12-28 09:32 15.58 MB
    icon Ogłoszenie o zamówieniu nr 2020-OJS252-636793.pdf 2020-12-28 09:32 0.11 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Odpowiedź na pytania Wykonawców.pdf 2021-01-21 12:01 2.97 MB
    icon Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy.docx 2021-10-08 09:00 1.98 MB
    icon Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.docx 2021-10-08 09:00 0.39 MB
    icon Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.docx 2021-10-08 09:00 1.95 MB
    icon Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf 2021-10-08 09:00 13.05 MB
    icon Odpowiedź na pytania Wykonawców.pdf 2021-10-12 12:11 1.52 MB
    icon Odpowiedź na pytanie Wykonawcy.pdf 2021-10-14 14:56 0.53 MB
    icon Odpowiedź na pytania Wykonawcy.pdf 2021-10-18 14:02 1.09 MB
    icon Odpowiedź na pytania Wykonawców.pdf 2021-10-21 14:38 6.1 MB
    icon Odpowiedź na pytania Wykonawców.pdf 2021-10-26 11:42 3.84 MB
    icon Odpowiedzi na pytania Wykonawcy.pdf 2021-10-27 13:04 0.89 MB
    icon Odpowiedź na pytanie Wykonawcy.pdf 2021-10-29 11:53 1.21 MB
    icon Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy - zaktualizowany.docx 2021-10-29 11:53 1.98 MB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    Zaprojektowanie, budowa i wdrożenie "Systemu Wczesnego Ostrzegania, Alarmowania i Informowania 2.0" wraz ze sprzętową infrastrukturą serwerową oraz z usługą utrzymania przez okres 5 lat 11 290 340,00 PLN

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2021-11-05 12:13 -
    icon Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2021-01-04 15:21 -
    icon Informacja z otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2021-01-29 12:26 -
    icon Zawiadomienie o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 2021-07-20 13:48 -
    icon Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 2021-11-05 10:25 -
    icon Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Wyniki postępowania 2022-01-10 10:57 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1 2021-12-21 08:47

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa